Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

«Η ψυχοθεραπεία σε συνδυασμό με τη μέθοδο Tomatis®  άλλαξαν τη ζωή μου»



Η συνέντευξη με τη Βασιλική (26 ετών)  ξεκίνησε ως μια συζήτηση που αφορούσε τον απολογισμό της θεραπείας της. Η Βασιλική εξέφρασε την επιθυμία να δημοσιευθεί αυτή η κατάθεση ψυχής που αποδεικνύει ότι τα πάντα είναι εφικτά όταν υπάρχει ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ .

Ποιος ήταν ο λόγος που με επισκέφθηκες αρχικά ;

Έβλεπα χρόνια τον εαυτό μου να διαφέρει από τους υπόλοιπους και πάντα πίστευα ότι χρειάζομαι βοήθεια από ειδικό όμως ποτέ δεν τολμούσα να ζητήσω βοήθεια και πάντα το ανέβαλα βρίσκοντας δικαιολογίες και ελαφρυντικά για τον εαυτό μου. Πριν τρία χρόνια ένας σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μου, μου έδωσε να καταλάβω ότι οι αντιδράσεις μου δεν ήταν φυσιολογικές. Αισθανόμουν μέσα μου ότι πάλευα, υπήρχα και δεν ζούσα τη ζωή που ήθελα, δεν γελούσα και νευρίαζα με ανθρώπους που ήταν χαρούμενοι επειδή θεωρούσα ότι αυτό δεν ήταν φυσιολογικό.   


Πόσο εύκολο ήταν να με εμπιστευτείς  ;

Επειδή από τη φύση μου είμαι πολύ δύσπιστη και κλειστή, μου ήταν πολύ δύσκολο σε σημείο που πίστευα ότι όλο αυτό ήταν ανώφελο. Δεν πίστευα ότι θα έχω αποτελέσματα .

Τελικά γιατί με εμπιστεύτηκες ;

Μου ξεκλείδωσες πράγματα που δεν ήξερα ούτε εγώ για τον εαυτό μου και στην πορεία άλλαξα πράγματα που θεωρούσα φυσιολογικά.

Τι είδους θεραπεία έκανες και για πόσο χρονικό διάστημα ;

Ξεκίνησα με ψυχοθεραπεία για 6 μήνες και στη συνέχεια αν και ήμουν ιδιαίτερα επιφυλακτική σε εμπιστεύτηκα και συνέχισα με τη μέθοδο Tomatis® (3 κύκλους ) η οποία κατάφερε να βάλει τις σκέψεις μου σε τάξη, να με ηρεμίσει , να έχω καλύτερο έλεγχο του εαυτού μου με αποτέλεσμα να μην συμπεριφέρομαι σπασμωδικά όπως παλιά. Επίσης ο συνδυασμός ψυχοθεραπείας και μεθόδου Tomatis® με βοήθησε να επεξεργάζομαι καλύτερα τα δεδομένα της ζωής μου και να παίρνω αποφάσεις για τον εαυτό μου κάτι το οποίο δεν μπορούσα να κάνω πριν.

Περιέγραψε μου τη διαδρομή της θεραπείας σου μέχρι σήμερα ;

Η ψυχοθεραπεία δεν είναι εύκολη, με έβαλε στη διαδικασία να συγκρουστώ με τον εαυτό μου, είδα τα λάθη και τα ελαττώματα  μου, έπαψα να δικαιολογώ τον εαυτό μου και απλά προσπάθησα να γίνω καλύτερη. Θέλει χρόνο, στην αρχή ήταν δύσκολα και απογοητευόμουν όμως δεν σταμάτησα ούτε στιγμή να προσπαθώ. Ο εαυτός μας χρειάζεται χρόνο να αλλάξει τα δεδομένα που τόσο καιρό θεωρούσε φυσιολογικά και αυτό γίνεται με δουλειά και εμπιστοσύνη προς τον θεραπευτή.
   
Πως βλέπεις τον εαυτό σου σε σχέση με το παρελθόν ;

Δεν έχω καμία σχέση με το παρελθόν, έχω αναπτύξει κριτήρια να σκέφτομαι και να λαμβάνω αποφάσεις, ελέγχω τον εαυτό μου, αντιλαμβάνομαι και νιώθω συναισθήματα. Όλα αυτά που βιώνω σήμερα είναι πρωτόγνωρα για μένα, μακάρι να είχα ξεκινήσει νωρίτερα και να μην είχα χάσει τόσο πολύτιμο χρόνο από τη ζωή μου. Η θέληση να ζήσω με έκανε να συνεχίζω ακόμα και όταν η ψυχοθεραπεία ήταν πολύ δύσκολη για μένα.

Τι μήνυμα θέλεις να δώσεις σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα , θέλουν να απευθυνθούν σε ειδικό και τελικά δεν το αποφασίζουν ;

Να μην χάνουν άλλο χρόνο από τη ζωή τους, να το τολμήσουν, να μην εγκαταλείψουν την προσπάθεια όσο κι’ αν δυσκολευτούν. Μόνο βρίσκοντας την ψυχική υγεία θα ζήσουν καλύτερα. Εσένα σ’ ευχαριστώ που με βοήθησες μετά από τόσα χρόνια να ζω φυσιολογικά , να αγαπώ τον εαυτό μου και να δίνω αγάπη.