Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017



Ζω όπως ήθελα και δεν τολμούσα

H Χ, 39 ετών αποφάσισε να κάνει την θεραπεία με την ηχοθεραπευτική μέθοδο Tomatis λόγω συναισθηματικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μετά τη λήξη της θεραπείας και τις μεγάλες αλλαγές που είδε στον εαυτό της αποφάσισε να μοιραστεί την εμπειρία της. Για επαγγελματικούς λόγους η φωτογραφία της δεν φαίνεται καθαρή.

Γιατί αποφάσισες να ξεκινήσεις θεραπεία με τη μέθοδο Tomatis® ;
Για την επίλυση προσωπικών θεμάτων, για την εξισορρόπηση συναισθημάτων καθώς υπέφερα από κρίσεις πανικού λόγω έντονων και δυσάρεστων καταστάσεων.

Πως νιώθεις μετά από τρεις κύκλους (κάθε κύκλος έχει διάρκεια 13 ημέρες) Tomatis ®;
Νιώθω σταθεροποιημένη εσωτερικά, είμαι χαρούμενη με τον εαυτό μου και αντιμετωπίζω τα προβλήματα που μου παρουσιάζονται με θετική σκέψη και χωρίς συναισθηματικές εξάρσεις. Αισθάνομαι δυνατή, δεν παρασύρομαι από γεγονότα, πατάω γερά στα πόδια μου και νιώθω σίγουρη για τον εαυτό μου και τις αποφάσεις που παίρνω.  Κίνητρο πλέον είναι το ανώτερο καλό μου.

Ήσουν επιφυλακτική   ή όχι να ξεκινήσεις τη μέθοδο Tomatis ®;
Επειδή μου αρέσει η εξερεύνηση του εαυτού μου το είδα σαν μια πρόκληση και σκέφτηκα ότι θέλω να δοκιμάσω αυτή τη μέθοδο στον εαυτό μου. Επιπλέον το γεγονός ότι έχει δημιουργηθεί από τη δεκαετία του 1950 και εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι σήμερα αποτέλεσε για μένα εγγύηση ότι θα είναι αποτελεσματική.

Πότε ξεκίνησες να βλέπεις αλλαγές στον εαυτό σου και ποιες ήταν αυτές ;
Από τις τελευταίες μέρες του πρώτου κύκλου άρχισα να έχω διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων. Άρχισα να είμαι αισιόδοξη , να βλέπω πιο θετικά την καθημερινότητα και να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου, ενώ πριν το Tomatis®  ήμουν απαισιόδοξη και φοβόμουν να διεκδικήσω  πράγματα για μένα.

Πες μου την εμπειρία σου από τα τεστ Tomatis® .
Σε όλη τη διάρκεια της θεραπείας με το ηλεκτρονικό αυτί έκανα 4 τεστ και μπορώ να πω ότι η εμπειρία ήταν πρωτόγνωρη παρόλο που με δυσκόλεψε αρκετά η διαδικασία. Κάθε φορά όμως περίμενα με ανυπομονησία το επόμενο.

Ποια είναι τα συμπεράσματα σου από την εφαρμογή της μεθόδου Tomatis ®;

Ήταν μια όμορφη και θετική εμπειρία , είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί βλέπω αλλαγές στον εαυτό μου που δεν θα μπορούσα καν να φανταστώ ότι θα συνέβαιναν. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το Tomatis σε όλους όσους επιθυμούν να αλλάξουν τη ζωή τους προς το καλύτερο.