Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Δεν μπορώ ακόμα να το πιστέψω με πόση χαρά και αγάπη ζω κάθε στιγμή της ζωής μου


Η Καμέλια Βεζάση έμαθε για την μέθοδο Tomatis®  από συγγενικό της πρόσωπο και ενθουσιάστηκε, ο ενθουσιασμός μετατράπηκε σε ανυπομονησία όταν με επισκέφτηκε στο γραφείο. Πολύ σύντομα κάναμε το τεστ της μεθόδου Tomatis®,συζητήσαμε τα αποτελέσματα και ξεκίνησε ηχοθεραπεία με το ηλεκτρονικό αυτί. Την συνέχεια θα την μάθετε από την ίδια…

Για ποιόν λόγο ξεκίνησες ηχοθεραπεία με την μέθοδο Tomatis®  ;
Έμαθα τυχαία για τη μέθοδο Tomatis® , αναζήτησα αρχικά πληροφορίες στο ιντερνετ, βρήκα πολλά θετικά σχόλια και αποφάσισα να την δοκιμάσω. Αρκετό καιρό πριν ξεκινήσω την θεραπεία δεν ήμουν καλά ψυχολογικά και είχα πολλά συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα, με αφορμή αυτά τα προβλήματα αποφάσισα να βελτιώσω τον εαυτό μου.

Πόσους κύκλους Tomatis®  έχεις κάνει και τι αλλαγές παρατήρησες στον εαυτό σου ;
Ολοκλήρωσα τον πρώτο κύκλο πρόσφατα, ήδη αντιμετωπίζω τις καταστάσεις πιο ψύχραιμα, είμαι ήρεμη και χαρούμενη. Θα συνεχίσω για δυο κύκλους ακόμα ώστε να βελτιώσω και να σταθεροποιήσω τα αποτελέσματα μου.



Περιέγραψε μου πιο αναλυτικά τις αλλαγές σου ;
Στις πρώτες συνεδρίες με το ηλεκτρονικό αυτί έβγαινε όλο το συναισθηματικό φορτίο με έντονο κλάμα και εικόνες από τη ζωή μου τις οποίες δεν σκεφτόμουν συνειδητά και με ξαφνιάσανε.  Πάντα όμως στο τέλος της συνεδρίας ένιωθα ανακουφισμένη και χαρούμενη. Κάθε φορά ένιωθα και πιο καλά, το τελευταίο διάστημα η μουσική με χαλάρωνε τόσο πολύ με αποτέλεσμα να κοιμάμαι και στο τέλος να φεύγω ανάλαφρη.

Έχεις χρησιμοποιήσει  άλλες μεθόδους για να αντιμετωπίσεις  τα συναισθηματικά σου προβλήματα ;
Όχι γιατί αγνοούσα την ύπαρξη των προβλημάτων.

Οι άνθρωποι του οικογενειακού σου περιβάλλοντος έχουν παρατηρήσει τις αλλαγές  και τι σου έχουν πει ;
Μου έχουν πει ότι έχει αλλάξει η όψη μου, ότι είμαι πιο χαλαρή και χαρούμενη. Επίσης τα παιδιά μου παρατήρησαν τις αλλαγές στη συμπεριφορά μου, θέλουν να περνάνε περισσότερο χρόνο μαζί μου και με περιμένουν με ανυπομονησία  να επιστρέψω από την εργασία μου. Ακόμα και ο εκνευρισμός είναι παροδικός και δεν μου χαλάει τη διάθεση όπως πριν.

Τι μήνυμα θέλεις να δώσεις σε όσους σκέφτονται να ξεκινήσουν τη μέθοδο Tomatis ®  και είναι διστακτικοί ;

Να πάρουν την απόφαση να την δοκιμάσουν, δεν υπάρχει περίπτωση να τους βλάψει, μόνο θετικές αλλαγές θα δουν στον εαυτό τους.