Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

 Πως θα καταλάβω ότι φοβάμαι την αλλαγή ;

- Δεν αποδέχομαι την ή τις αλλαγές που συμβαίνουν
- Αγνοώ τα προειδοποιητικά σημάδια
- Προτιμώ να αντιμετωπίζω τις ευκαιρίες με αρνητικό τρόπο και τελικά να τις απορρίπτω
- Σκέφτομαι ότι και κάποιος άλλος θα αντιδρούσε όπως εγώ
Πως ο φόβος της αλλαγή θα γίνει σύμμαχος μου ;
- Παραδέχομαι ότι ο φόβος είναι χρήσιμος και πιθανόν να με βοηθήσει ώστε να προσέξω τις αλλαγές που θα κάνω
- Ο φόβος είναι ένδειξη ότι κάτι ιδιαίτερο πιθανόν να συμβεί
- Αναλύω τι προσπαθεί να μου πει ο φόβος μου και από που προέρχεται
- Σκέφτομαι όλες τις πιθανές λύσεις για να καταπολεμήσω τον φόβο μου
- Αναλαμβάνω δράση, ξεπερνώ τους φόβους μου ώστε να τονώσω την αυτοπεποίθηση. Η αδράνεια είναι η μεγαλύτερη τιμωρία που μπορώ να προσφέρω στον εαυτό μου.