Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

 Ποια στοιχεία της καθημερινότητας δείχνουν εσωτερική ισορροπία ;

- Χαίρομαι τη ζωή
- Είμαι ενθουσιασμένος/η
- Έχω δυναμισμό
- Έχω διάθεση να βοηθήσω τον συνάνθρωπο μου
- Έχω εσωτερική γαλήνη
- Είμαι δημιουργικός-η
- Έχω ενέργεια.



Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

 Πως αναπτύσσω την συναισθηματική νοημοσύνη μου ;

- Συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου
- Σκέφτομαι την αναπνοή μου
- Επικεντρώνομαι στις αισθήσεις μου
- Παραμένω αυθεντικός/ή
- Μαθαίνω να απαντάω
- Δεν ταυτίζομαι με το τι νιώθουν οι άλλοι
- Δεν κρίνω τους άλλους
- Έχω στο περιβάλλον μου θετικούς ανθρώπους.


Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020


 Πως να αντιμετωπίσω τις κρίσεις πανικού ;

- Αναγνωρίζω τις αρνητικές σκέψεις ή και τις καταστάσεις που συνδέονται με τις κρίσεις πανικού
- Αμφισβητώ τις αρνητικές σκέψεις
- Εξετάζω όλες τις πιθανότητες πριν καταλήξω στα τελικά συμπεράσματα
- Ζητάω από κάποιον άλλον να ερμηνεύσει την κατάσταση ή τις καταστάσεις
- Αντικαθιστώ τις αρνητικές σκέψεις με θετικές
- Με τη βοήθεια ενός έμπιστου ανθρώπου αρχίζω να εκτίθεμαι σταδιακά σε ότι με φοβίζει
- Εντάσσω στην καθημερινότητα μου τη γυμναστική η οποία θα με χαλαρώσει
- Δεσμεύομαι να εργαστώ συστηματικά για τον εαυτό μου και να μην εγκαταλείψω την προσπάθεια. .

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020

Προσθήκη λεζάντας

Ποια είναι τα σημάδια ότι το παιδί δεν θέλει να πάει στο καινούριο σχολείο ;
- του φταίνε τα πάντα
- έχει κακή διάθεση
- παραπονιέται για σωματικούς πόνους
- έχει νεύρα, άρνηση και ξεσπάσματα θυμού
- έχει άγχος
- δυσκολεύεται να πλησιάσει τους άλλους.
Τα παραπάνω σημάδια μπορεί να εμφανιστούν τόσο πριν πάει το παιδί στο νέο σχολείο όσο και μετά.


 

Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Ποια είναι τα μυστικά ώστε να κυλίσει ομαλά η νέα σχολική χρονιά τόσο για τους μαθητές όσο και για τους γονείς ;
- το πρόγραμμα όσον αφορά την μελέτη αλλά και τις εξωσχολικές δραστηριότητες
- η τήρηση του προγράμματος
- η σωστή επικοινωνία των γονιών με τα παιδιά ώστε να εντοπίσουν νωρίς δυσκολίες των παιδιών όπως άγχος, κατάθλιψη, διατροφικές διαταραχές
- κανόνες ρουτίνας όσον αφορά ύπνο, φαγητό, παιχνίδι αλλά και ώρες χαλάρωσης
- συνεργασία γονέων - καθηγητών όσον αφορά την σχολική πρόοδο, την συμπεριφορά του παιδιού αλλά και την επιπλέον διερεύνηση όταν παρουσιάζονται μαθησιακές δυσκολίες.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους !

 

Σάββατο 29 Αυγούστου 2020


 - άτομο εσωστρεφές
 - έχει χαμηλή αυτοπεποίθηση
 - έχει άσχημη εικόνα για τον εαυτό του 
 - είναι αγχώδης ή μελαγχολικός
 - όταν βρίσκεται μακριά από την οθόνη το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να επιστρέψει και να συνεχίσει το παιχνίδι του
 - εκνευρίζεται εάν κάποιος προσπαθήσει να τον διακόψει από το παιχνίδι του
 - χάνει την αίσθηση του χρόνου 
 - τα σωματικά συμπτώματα είναι : ημικρανίες, κόπωση, ξηροφθαλμία ,παράληψη προσωπικής υγιεινής, διατροφικές διαταραχές και μακροπρόθεσμα ορθοπεδικές δυσκολίες από τις πολλές ώρες ακινησίας.

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Προσθήκη λεζάντας

Δ.Ε.Π.Υ. (διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας) ενηλίκων .

Ποια είναι τα σημάδια της Δ.Ε.Π.Υ. στους ενήλικες ;
- δυσκολεύονται να βάλουν προτεραιότητες και να τηρούν χρονοδιαγράμματα
- είναι εξαιρετικά ανοργάνωτοι
- οδηγούν επικίνδυνα
- έχουν παρορμητικές συμπεριφορές
- είναι επιρρεπείς στις καταχρήσεις
- μιλούν υπερβολικά και διακόπτουν τους άλλους
- παρουσιάζουν διαταραχές της διάθεσης
- έχουν δυσκολίες στην εργασία αλλά και στην οικογένεια.